Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των αναρτήσεων του ιστολογίου χωρίς την έγγραφη άδεια του διαχειριστή

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

50 + 1 προτάσεις για την Παιδεία στο Δήμο Φυλής - Όλο το σχέδιο που εκπόνησε ο εκπαιδευτικός Δημήτρης Ανυφαντάκης (γ΄ μέρος)


Το "Πολιτικό Βαρόμετρο" θα δημοσιεύσει σε τρία μέρη το σύνολο των προτάσεων του Δημήτρη Ανυφαντάκη, Εκπαιδευτικού και Δημοτικού Συμβούλου Φυλής (σύμβουλος δημοτικής κοινότητας Άνω Λιοσίων) για την πλήρη αναβάθμιση της εκπαίδευσης στο νέο Δήμο Φυλής. Η μελέτη και η διατύπωση των προτάσεων έγινε κατόπιν ενδελεχούς μελέτης του νέου νόμου "Καλλικράτης" και σε συνεργασία με Πανεπιστημιακούς και φορείς της Παιδείας.



Γ' Μέρος σχεδιασμού (οι τελευταίες 11 προτάσεις):

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Το παιδί είναι ο πατέρας του ανθρώπου
S. Freud

41. Δημιουργία εργαστηρίου δημοκρατίας στο δήμο, όπου θα εκπονούνται προγράμματα γνωριμίας των μαθητών όλων των τάξεων με τους θεσμούς του δημοκρατικού πολιτεύματος και τη λειτουργία του.

42. Δημιουργία ανοιχτής τηλεφωνικής γραμμής και συμβουλευτικής στήριξης για γονείς και εφήβους με δωρεάν χρέωση κλήσης, όπου τα ενδιαφερόμενα άτομα θα μπορούν να επικοινωνήσουν με ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και παιδαγωγούς για την αντιμετώπιση προσωπικών τους προβλημάτων.

43. Πρόσληψη σχολικών τροχονόμων και επιστατών (φύλακες) για κάθε σχολική μονάδα.

44. Σύσταση ενιαίας Επιτροπής Παιδείας σε δημοτικό επίπεδο με τη συμμετοχή Πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών και δημοτικών συμβούλων.

45. Δημιουργία Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής όπου θα εκπονούνται εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ. και υπό την καθοδήγηση πεπειραμένων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου.

46. Καθιέρωση τριημέρου εκδηλώσεων σε ετήσια βάση όπου κάθε σχολείο της περιοχής θα παρουσιάζει το δικό του πρόγραμμα που θα χρηματοδοτείται από το δήμο και θα λαμβάνει χώρα στις πλατείες κάθε συνοικίας.

47. Πεζοδρόμηση των οδών μπροστά από τις κεντρικές εισόδους των σχολικών μονάδων.

48. Παροχή σε ετήσια βάση του ποσού των 100 ευρώ εφάπαξ στους μαθητές που εγγράφονται στην Α’ Δημοτικού για την αγορά των απαραίτητων σχολικών ειδών για την έναρξη της σχολικής τους ζωής.

49. Δημιουργία Κέντρου Εκμάθησης μουσικών οργάνων και Παραδοσιακών – Μοντέρνων Χορών σε συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους της πόλης μας, με ελάχιστη καταβολή διδάκτρων από τους δημότες και δωρεάν μαθήματα σε παιδιά των οποίων οι οικογένειες έχουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

50. Δωρεάν μετακίνηση των μαθητών με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , επέκταση των μαθητικών πάσο για εκπτώσεις σε μαθητικά είδη και βιβλία σε συνεργαζόμενα καταστήματα με το Δήμο.

51. Μπορούμε να εκπολιτίσουμε και να εξανθρωπίσουμε την παγκοσμιοποίηση. Μπορούμε να βάλουμε την αγορά να υπηρετεί τις ανάγκες των ανθρώπων και όχι το αντίστροφο.